Index
Index forum Index forum
Autentificare Autentificare
Inregistrare Inregistrare
Cine este online Cine este online
Galerie imagini Galerie imagini
Calendar evenim. Calendar evenim.
Cautare detaliata Cautare detaliata
Ghid forum Ghid forum
Album astrofoto
CCT_craters.jpg
Imagine aleatoare
Blog
Inregistreaza-te pe forumul astronomy.ro
Colaboratori

Te intereseaza un domeniu al astronomiei si ai vrea sa scrii pentru siteul nostru? Alatura-te echipei noastre.

Meteo
Vremea in Bucuresti
Statistici forum
Numar total de mesaje in forum: 224014
Numar de utilizatori inregistrati: 2823
Cel mai nou utilizator inregistrat: IOAN MARINESCU
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 502 la data de Joi Mar 28, 2024
Actualmente sunt 0 utilizatori pe chat   
Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi de peste 5 minute
Legenda
Mesaje noi Mesaje noi
Nu sunt mesaje noi Nu sunt mesaje noi
Forumul este inchis Forumul este inchis

Atentie la Delta Etreme 10x50 ED calitate jalnica...


Du-te la pagina 1, 2, 3  Urmatoare
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect  

Binocluri / Spottingscope

Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Autor Mesaj
Cristian Kata
Membru
Membru


Data inscrierii: 30 Iun 2018
Mesaje: 276



Localitate: Oradea

MesajTrimis: 17 Sep 2021 14:59 Download mesaj
Titlul subiectului: Atentie la Delta Etreme 10x50 ED calitate jalnica...
Raspunde cu citat (quote)

In urma cu aproximativ 3 saptamani am devenit nefericitul posesor al unui exmplar Delta Extreme 10x50 ED, cumparat de pe www.iboro.ro, un magazin online cu sediul in Slovacia. Am fost extrem de nerabdator sa il primesc, a ajuns la mine in 3 zile parca. Coletul a plecat din Ungaria, se vede pe AWB, l-am primit prin GLS. In momentul in care l-am comandat am avut o discutie telefonica cu reprezentanta IBORO, care mi-a spus ca livrarea este cu verificare, lucru FALS, iar eu am facut greseala sa ridic coletul fara verificare, mare prostie. In momentul in care am pus binoclul la ochi am inlemnit, sub orice asteptari, nu am cuvinte sa descriu sentimentul. La o analiza atenta am observat corecturi cu marker permanent la oculare, pe prisme se vedea ca un fel de praf marunt daca proiectam lumina in el, una din lentilele obiectivului avea si ceva amprenta pe interior (nu amprenta de deget) binoclu era si decolimat, pe stele dubla efectiv. Optic vorbind, o catastrofa din punctul meu de vedere, zona de clar sub 60%, o zona de blur imensa care iti irita nervii la maxim. Zona centrala, deci o zona foarte mica, avea definitie extrem de buna, dar acea zona era foarte mica. Eye relieful foarte mic, nici vorba de 16mm cum spun ei.....daca era jumate, trebuia sa bag ochii in el pana atingeam lentilele cu genele. Comparat cu barr & stroud savannah 10x56 ed, exceptand acea mica zona centrala care avea o definie peste b&s, in rest era praf si pulbere. Exemplu concret: o casa la o departare de aprox 800m, culoare crem deschis si cu usa mare culoare maro, la B&S am vazut usa pana in marginiea campului, sigur ca nu mai era clara, dar era acolo, la Delta nu am mai vazut usa dupa 70% distanta de centru campului, efectiv disparea din camp, si aveam contrast ridicat, maro pe crem deschis, pierdea detalii puternic, jalnic. Trecerea de la camp la zona de negru era difuza, nu era ferma. Am sunat la iboro si le-am spus cum sta treaba, iar ei au spus sa il returnez daca vreau, dar nu au uitat sa imi spuna ca binoclul este 100% original. Am returnat binoclul, l-am trimis in Slovacia, asa e procedura, apoi dupa 10zile din momentul in care l-au primit ei am primit banii, inclusiv transportul. Nu vreau sa fac anti reclama, expun exact realitatea, fara nici un adaos. Nu recomand sa cumparati fara verificare colet. Apoi, eu am verificat personal doua bucati Delta etreme 10x50ED (cel cumparat si inca unul in magazin) si o bucata Delta Extrem 7x50ED toate decolimate. Sunt multi cumparatori total dezamagiti de acest produs de doi bani, poate cei la care e primul binoclu sunt multumiti. Cu siguranta acest binoclu are in comun doar numele cu cel la care i-a facut review Dbird, sunt diferente enorme care nu pot sa apara datorita unui eventual subiectivism, sunt produse diferite. Sansele sa puneti mana pe un exemplar ca cel descris de Dbird, eu cred ca sunt ZERO, deocamdata doar dezamagiri. Un binoclu de bani marunti gen Auriol la 80lei vine colimat, eu din 3 Delta nu am gasit nici unul colimat, si mai sunt pe forum persoane care mi-au confirmat si la binoclurile cumparate de ei ca sunt decolimate (Delta Extreme 10x50ed). Am impresia ca Delta Optical si Lacerta, sunt doi producatori din aceeasi tara, care au uitat de calitate dupa ce a inceput sa curga banul, practic au devenit niste chinezarii produsele lor. Personal sunt extrem de dezamagit, si nu am sa mai fac greseala de a cumpara fara verificare.
Sus
saiph
Moderator
Moderator


Data inscrierii: 19 Sep 2007
Mesaje: 2270

Motto: Sky is not the limit, it's the target

Localitate: Bucuresti // Cracovia

MesajTrimis: 17 Sep 2021 17:50 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Hmm... Este trist ca se intampla astfel de tepe Sad Insa pana acum intractiunea mea cu Delta si cu Lacerta a fost cat se poate de ok. Binoclul Lacerta Explorer 8x45 mi se pare cel mai reusit pe care l-am avut vreodata (cel putin in gama asta de putere de marire si de pret), ba chiar m-au lamurit cu o chestiune legata de colimarea lui, iar cei de la Delta (ce-i drept, de aici din Polonia) au fost cat se poate de saritori cand am avut vreo nelamurire legata de binocluri, inclusiv mi-au si schimbat un binoclu colimat gresit, care nu avea posibilitatea de a regla colimarea dupa fabricare (culmea, s-au si incadrat in marja de deviatie pe care le-am indicat-o Shocked)
Deci, cred ca nu marca/modelul de binoclu este de vina, ci firma care comercializeaza rebuturi si le vinde de bune, pacaling utilizatori care merg pe incredere.
Imi pare rau pt experienta ta negativa cu acest binoclu..

_________________
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
___CER SENIN!___
_________________


Ultima modificare efectuata de catre saiph la 17 Sep 2021 22:42, modificat de 1 data in total
Sus
Cristian Kata
Membru
Membru


Data inscrierii: 30 Iun 2018
Mesaje: 276



Localitate: Oradea

MesajTrimis: 17 Sep 2021 18:23 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Referitor la seria Explorer de la Lacerta, am avut in mana doua bucati 10x50 si unu 8x45, toate cu aceeasi defectiune, un brat ocular avea joc , incat practic se decolima la atingere, ocularul avea joc in interiorul tubului care este montat pe corpul binoclului, toate cele 3 binocluri erau noi noute. Ulterior am vrut sa cumpar second, dar am avertizat vanzatorii ca in cazul in care are acel defect il returnez, toti au spus ca are acel joc dar...nu e deranjant, sigur ca nu e deranjant nimic daca nu stii. Un coleg de forum, avea (si are) o problema cu un Explorer, a scris pe undeva pe aici, a incercat fiecare sa il ajute cum a putut....idee este ca binoclul lui are o prisma defecta, are valuri si distorsioneaza. Sunt defecte reltiv prostesti as zice, de aceea ideea ca exista loturi refuzate, si noi practic cumparam din acele loturi, este plauzibila. Apropo, unul din cele doua explorer 8x45, venit direct de la astromagazin.ro era asamblat gresit, ei au negat dar...au primit raspuns din service (parca din Ungaria) ca intradevar nu e montat corect, deci numai porcarii. Faptul ca si iboro l-a trimis tot din Ungaria este cam ciudat, si ei au zis ca este din Slovacia trimis, alta minciuna. Daca nu ne-am cunoste cat de cat intre noi, pe forum, am zice unii despre altii ca batem campii, "cum la mine e bun si la tine nu?". Vanzatorii nu au treaba, "vede bine, ne-am uitat si noi", doar si numele "vanzator" spune scopul lui, acela de a vinde.
Sus
valy
Membru
Membru


Data inscrierii: 21 Iul 2005
Mesaje: 10588



Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 17 Sep 2021 18:36 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

saiph a scris:
.Deci, cred ca nu marca/modelul de binoclu este de vina, ci firma care comercializeaza rebuturi si le vana de bune, pacaling utilizatori care merg pe incredere..
Rebuturile sunt produse de producator, cred. Un magazin nu vad dece ar vinde in mod constient rebuturi, sau ceva imi scapa mie aici. Eu ca si comerciant as avea in vedere clientul, daca apare un rebut ar trebui schimbat de producator, nu revandut unui alt client poate poate nu observa, nu vad motivul unei astfel de abordari. Doar poate daca a gasit un sac de rebuturi si vrea sa le bage pe gat clientilor si sa scoata un ban gratis.
Sus
saiph
Moderator
Moderator


Data inscrierii: 19 Sep 2007
Mesaje: 2270

Motto: Sky is not the limit, it's the target

Localitate: Bucuresti // Cracovia

MesajTrimis: 17 Sep 2021 19:55 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Depinde de politica de reciclare a rebuturilor, sau poate doar au fost niste "baieti destepti" care au speculat o oportunitate. De regula reburutile se trimit la triat si ce se poate repara inlocuind componente, se remediaza; ce nu, sa scot componentele care mai sunt bune si se completeaza la altele care au nevoie de acele componente (si se potrivesc, ca mai e si aspectul asta).
Deci, chiar n-am cum sa ma pronunt cu certitudine daca e vina exclusiv a producatorului, daca mentine sau nu un control strict al rebuturilor dupa ce pica la testul de calitate.
Sarlatani care vand rebuturi gasesti peste tot pe net - numai pe grupurile de astro FB cate intamplari povestesc unii care trec prin experiente similare cu Kata al nostru...

_________________
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
___CER SENIN!___
_________________
Sus
valy
Membru
Membru


Data inscrierii: 21 Iul 2005
Mesaje: 10588



Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 17 Sep 2021 20:06 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Ma refer la comerciantii seriosi, cei care distribuie oficial produsele unui brand. Daca primeste de la client un produs defect nu vad cum ar putea proceda altfel decat sa il trimita inapoi la producator si acesta sa il repare sau sa ii dea altul bun inapoi, fara costuri pentru comerciant. Posibil sa existe si ceva contractual intre ei care sa nu il stim, dar comerciantul pierde cel putin transportul dus/intors la client, timp, returneaza si banii, deci costuri operationale si de imagine legate/influentate de un produs/producator.
Evident nu sunt de acord cu abordarea "l-am verificat noi stai linistit, vei primi un produs bun", nu stiu dece o fac ca in fond ei platesc transportul dus/intors daca nu isi fac treaba si clientul returneaza produsul.
Adica nu vad rostul sa trimiti un produs defect la client cand producatorul ar fi obligat sa il schimbe gratis cu unul bun. Doar daca fluxul producator-comerciant lucreaza pe alte principii care imi scapa mie. De ex.: "ti le dau mai ieftin/la negru dar o faci pe raspunderea ta, daca primesti dude te descurci tu cu clientul".
Nu exclud nici abordarea "am 10 dude, le vand pe toate si vadem io cine se prinde, poate il conving ca asa trebuie sa fie, iar daca il returneaza tot il dau eu pana la urma".
Sarlatani gasesti tot timpul in orice domeniu, insa interesant ar fi sa sa vedem daca si magazinele de profil practica astfel de metode, sau unde e defapt problema: la producator, la produs, la comerciant..?
Sus
Cristian Kata
Membru
Membru


Data inscrierii: 30 Iun 2018
Mesaje: 276



Localitate: Oradea

MesajTrimis: 17 Sep 2021 21:14 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Vinovatul nu cred este vanzatorul final, pt ca eu am verificat si la huntershop si era aceeasi problema la Delta, la Lacerta am verificat din doua magazine, aceeasi problema. Cu Lacerta a fost mai complicat, au trimis in Ungaria sa vada daca nu vorbesc eu prostii, apoi au trimis alt binoclu, la care nu am obs sa se fi umblat, dar tot asa balanganea bratul ocular. La cei de la iboro le reprosez faptul ca nu am avut livrare cu verificare, eu il refuzam din start daca il puteam verifica, doamna nu a dat semne ca ar vrea sa mi-l bage pe gat. Binoclul a venit din Ungaria si era etichetata cutia cu emblema iboro, interesant...poate acolo au depozit, dar nu inteleg de ce toate depozitele sunt in Ungaria. Alt aspect este pretul, eu l-am luat la pretul care este in Polonia, si daca scadem TVA, adaos comercial...ajungem la un pret de achizitie de maxim 700-800lei, deci imediat la suma data de Dbird pe svbony(aproape, nu chiar), la banii astia nu stiu ce poate fi de el. Deci preturile sunt tinute artificial la noi in tara, probabil cumparate din stocuri rebut, si date la pret de pret. Iar vanzatorul nu cred ca isi bate capul cu verificarea calitatii. Nu am gasit in pachet nici o garantie, nimic, practic a fost ceva de genu "mi-a trecut glontul pe langa ureche".
Sus
valy
Membru
Membru


Data inscrierii: 21 Iul 2005
Mesaje: 10588



Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 17 Sep 2021 22:45 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Cristian Kata a scris:
.. probabil cumparate din stocuri rebut...
Exista asa ceva?
Sus
Darius M
Membru
Membru


Data inscrierii: 29 Iul 2016
Mesaje: 144



Localitate: Timisoara

MesajTrimis: 18 Sep 2021 00:46 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

saiph a scris:
. Un magazin nu vad dece ar vinde in mod constient rebuturi, sau ceva imi scapa mie aici.


Unele companii "high-end" fac asta printr-un simplu rebranding - produse mai slabe vandute sub alta marca.

Chiar si fara rebranding, in productie exista conceptul de "Factory Second" - produse care au anumite defecte dar sunt oarecum functionale.

In lumea anvelopelor astea pot fi vandute uneori cu discount sau pe piete precum Romania, India etc. Doar anvelopele care au defecte grave/functionale nu pot fi vandute deoarece este ilegal, si trebuie aruncate.

In lumea ciocolatei, daca defectul este gasit cat ciocolata este inca pură, produsul se topeste si reintra la inceputul procesului de productie. Daca defectul este gasit dupa ce au fost adaugate alte ingrediente, produsele se pot vinde in diferite magazine sau oferi angajatilor.

In domeniul electronicelor, la capatul unui proces automat de Pick&Place exista operatori de inspectie vizuala. In functie de tipul de defect se iau anumite masuri (reparatii, aruncat etc) iar politicile fabricilor si ale clientilor determina ce se intampla cu aceste produse.

Acestea sunt doar cateva exemple.


Mai circulau miturile acelea urbane care spuneau ca ciocolata e mai buna in Germania iar Cola e mai bun in Ungaria. Despre asta nu stiu ce sa zic, experienta gustului este una subiectiva.


Revenind la binoclul buclucaș, cred ca este posibil ca unii vanzatori din anumite piete sa aiba acces la aceste produse Factory Second.
Ar fi interesant sa aflam cum se prezinta aceste produse in magazinele din piete mai mari, precum Germania, Anglia, Spania, Franta.
Sus
valy
Membru
Membru


Data inscrierii: 21 Iul 2005
Mesaje: 10588



Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 18 Sep 2021 02:01 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Darius M a scris:
..Ar fi interesant sa aflam cum se prezinta aceste produse in magazinele din piete mai mari, precum Germania, Anglia, Spania, Franta.
Ar fi interesant de vazut daca acele produse sunt prezente pe acele piete. De ex nu vad Delta pe site-ul TS.


Cristian Kata a scris:
..zona de clar sub 60%..
Nu sunt un specialist in binocluri, dar din scurta mea experienta cu binoclurile, 60% nu este un procent bun(icel)?
Sus
catalin dumitru
Membru
Membru


Data inscrierii: 22 Iul 2010
Mesaje: 2640

Motto: telescopul scuza mijloacele

Localitate: Shatra Neamtz

MesajTrimis: 18 Sep 2021 03:23 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Există un singur vinovat principal de la care pleacă tot balamucul . Acesta este producătorul .

Am savurat ciocolata "Heidi" adusă din Italia , după care mi s-a făcut iar poftă și am luat de la Kaufland ( Piatra Neamț) .
Ce rahat de produs ! Și sigur venea de la același producător .

Am avut ocazia să compar/repar amplificatoare "American Audio" , produse in China , unul cumpărat din Germania și celălalt trimis de gălbejiți direct la noi . Diferențele dintre aceste produse nu arată altceva decât că ori suntem luați de proști , ori eventual suntem niște căcănari onanizati de ieftineli de marcă .

_________________
Hai noapte , hai !!
Sus
Erwin
Moderator
Moderator


Data inscrierii: 02 Aug 2008
Mesaje: 9469

Motto: panta rhei

Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 18 Sep 2021 08:08 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Chinezul îți vinde orice, vrei ieftin, îți vinde gunoi, vrei calitate, plătești. Magazinele de producător chinezești sunt doar niște intermediari, este foarte greu, dacă nu imposibil să ajungi direct la producător iar dacă este un brand de renume atunci este și mai greu pentru că firma respectivă ia componente sau produse de la diferite fabrici din China. E ușor de imaginat că se pot strecura tot felul de greșeli în acest labirint, mai mult sau mai puțin conștiente și că lăcomia și goana după profit atrage tot felul de oameni fără scrupule cărora le trec prin mână produsele. Un brand care se respectă are control ce și unde vinde și ce probleme poate avea în țara în care vinde. Nu mă surprinde că noi suntem considerați o țară de mâna a doua, unde "legăm cu sârmă, merge și așa" s-a încetățenit și că ni se bagă pe gât produse slab calitative și cu probleme de la bun început. Chiar am auzit la radio mai demult despre o inițiativă legislativă UE de combaterea dublei măsuri privind calitatea produselor exportate în țările UE, așadar se recunoaște oficial că aceasta este o practică pe scară largă a producătorilor.
_________________
bino: 8x22, 7x42, 10x50, 10x80, spotting: 10x46, 20x60
Telescoape RFT70 F/4, 80/900, RFT 110 F/5.5, Meade 90 F/10, ED80 F/6
MTO-11CA 100/1000, Cass Clasic 8"F/15, dobson newt.158/1240 DH, 4"F/4.6
piston AZ mount (R), Vixen GP, minidob
Sus
Dbird
Moderator
Moderator


Data inscrierii: 06 Noi 2012
Mesaje: 1548



Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 18 Sep 2021 08:24 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

Din nefericire la toata apocalipsa descrisa mai sus, se ma adaoga un aspect despre care mereu am atras atentia si am luptat impotriva lui: o mare lacuna, vis a vis de acest intrument, in randul cumparatorilor romani. Este si unul din motivele pentru care am tinut sa prezentam cat mai corect si la obiect binoclul in sine, versiunile sale, calitati/dezavanntaje etc.
Tot cu tristete in suflet prevad ca toate ciurucurile returnate de voi ...isi vor gasi in final un cumparator care in necunoastere va fi multumit de acel binoclu... trist dar din nefericire adevarat. Asa ca versiunea de mai sus "10 dude" - mi-a placut exprimarea, este oarecum adevarata ... binoclul duda va mai fi lipit putin, creionat cu un marker, si vandut ...cuiva care il va tine cu certitudinea ca asa trebuie sa fie un astfel de echipament.
Sus
Cristian Kata
Membru
Membru


Data inscrierii: 30 Iun 2018
Mesaje: 276



Localitate: Oradea

MesajTrimis: 18 Sep 2021 10:01 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

@valy Eu zic ca o zona de clar de max 60% la acest binoclu este cam slab, in sensul ca dupa 60% este teroare. Dar cu siguranta nu asa arata un Delta Extrem fara probleme, eu vorbesc despre rebutul care a fost la mine, eu cred ca avea ceva probleme la sticla, nu imi explic altfel cum putea sa dispara usa la casa respectiva brusc, trebuia sa inceapa treptat sa se vada neclara, dar ea disparea efectiv brusc, acesta a fost momentul in care am fost 100% convins ca e un rebut, eu nu am observat la alte binocluri asa ceva, sa dispara brusc ceva din camp, mai ales in conditii de contrast ridicat. Corecturile cu marker sa nu credeti ca erau ceva de genu un punct doua, era roata tot ocularul, nu avea vopsea pe muchii, si markerul nu era negru, de aceea l-am vazut usor, era indigo inchis.... Iar pe prisme nu avea cum sa fie praf, ar fi fost in tot binoclul daca era praf, deci era ceva defectiune la stratul anti reflex, sau ceva de genu, toate prismele se vedeau puricate daca proiectai lumina pe ele. Inca ceva ce am uitat, binoclul lui Dbird are kit de sigilare la prisme pus dealungul prismelor, la cel care l-am luat eu nu era asa, erau doar cateva puncte de kit, incomparabil mai putin cantitativ, nu semanau deloc din acest punct de vedere. Deci vorbim de un rebut clar. Cunosc si eu situatia unei fabrici italiene de incaltaminte din zona, se intampla sa refuze cate un camion intreg, si il aduceau din Italia in RO unde il punea la vanzare, am si cumparat de la ei, la unele produse abia daca vedeai defectul.
Sus
valy
Membru
Membru


Data inscrierii: 21 Iul 2005
Mesaje: 10588



Localitate: Bucuresti

MesajTrimis: 18 Sep 2021 10:08 Download mesaj
Titlul subiectului:
Raspunde cu citat (quote)

La cum il descri ala nu e rebut, e un ED Frankensteinbinokel.

Faptul ca il poti schimba sau returna cu refound este un lucru bun, unul din (putinele) avantaje de a fi cetateni UE. Insa ma gandesc ca cineva ar trebui sanctionat, dar cine, producatorul, vanzatorul, ambii, "sistemul", si cum? Sau poate trebuie revenit la proverbul "suntem prea saraci ca sa ne luam lucruri ieftine". In plus trebuie avut tot tmpul in vedere ca calitatea costa, nu poti avea si calitate, si performanta dar si un pret mic, aproape sigur undeva e o problema, cineva sigur a scurtcircuitat sistemul.

Avem si noi partea noastra de vina, ne plac specificatiile, ne plac cuvintele HD, ED, FullHD, ne plac reviewurile bune, si ni se ofera. Iar daca prindem si o oferta buna de pret -35% suntem ca si pierduti. Poate fi si o problema de statistica, depinde de noroc/ghinion de ce parte a graficului te afli.

Eu tare as intra in jocul lor, sub protectia "retur gratis in 30 de zile" as comanda pana nimeresc unul bun, eu stiind cum sa il verific, sunt curios cati curieri isi pot permite si cate taxe bancare pot suporta. La final ma aleg, sau nu, cu un binoclu in specificatii, sau macar raman cu experienta dar si timpul pierdut. Singura problema este sa nu cumva sa ai ghinionul si sa nimeresti un produs care sa nu se incadreze in conditiile de retur, au fost cazuri "nu putem primi produsul ca nu se incadreaza in conditii", trebuie sa fi atent. Am dilema asta acum cu un monitor, totul e perfect pe hartie, dar cand l-am primit inauntru era leopardul, l-am returnat, am primit banii inapoi. Cu siguranta exista si exemplare ok dar si dude, probabil merita sa iau cu garantie extinsa 4 ani. Alternativa ar fi unul ce costa cel putin cu 50-100% mai mult si la care exista sansa mai mare sa nu fie cu probleme de QC.
Sus
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect   Binocluri / Spottingscope Du-te la pagina 1, 2, 3  Urmatoare

Download topic
Pagina 1 din 3
 
Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
Nu puteti atasa fisiere in acest forum
Puteti descarca fisiere in acest forum
© 2015 astronomy.ro
Termeni si conditii generale      Termeni si conditii forum      Contact