Index |
Index forum |
Autentificare |
Inregistrare
|
Cine este online |
Galerie imagini
|
Calendar evenim. |
Cautare detaliata |
Ghid forum |
Colaboratori
Te intereseaza un domeniu al astronomiei si ai vrea sa scrii pentru siteul nostru? Alatura-te echipei noastre.
Statistici forum |
|
Numar total de mesaje in forum: 224533 |
|
Numar de utilizatori inregistrati: 2834 |
|
Cel mai nou utilizator inregistrat: Dorin |
|
|
|
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 543 la data de Vin Mar 29, 2024 |
|
|
|
Actualmente sunt 0 utilizatori pe chat
|
|
Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi de peste 5 minute |
|
Legenda |
|
Mesaje noi |
|
Nu sunt mesaje noi |
|
Forumul este inchis |
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
|
Autor |
Mesaj |
starbuck Membru
Data inscrierii: 23 Ian 2011 Mesaje: 1111
|
Trimis: 08 Noi 2015 14:25 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
2SKY, captarea hidrogenului din spatiul cosmic nu mi se pare periculoasa in conditiile in care acesta nu necesita lichefiere. Utilizarea lui este tot in forma gazoasa. Datorita abundentei acestui element in spatiu cu potential energetic net superior energiei solare (de asemenea accesibila dar intr-o masura mult mai mica) poate ca ar trebui investite eforturi crescute in acest sens.
Nobody, despre motorul VASIMR aparent era o informatie neactualizata privind situatia lui curenta. La acel moment intr-adevar dezvoltarea lui nu a fost oprita ci a fost trecuta in standby. Multumesc pentru lamuriri.
Catalin, hidrogenul este intr-adevar foarte insuficient daca propulsia este realizata folosind arderea sa directa chiar si in conditiile colectarii sale dar la presiuni insuficiente pentru acest scop. In schimb ionizarea hidrogenului prin EMDrive si emiterea de plasma se realizeaza cu randament net superior arderii directe. Sursele aditionale de energie (motorul nuclear sau panourile solare unde este posibil) sunt oricum necesare pentru a asigura functionarea celorlalte sisteme ale propulsiei sau ale navei in general. Cat despre fuziunea nucleara (cred ca la fuziunea la rece te refereai) ramane inca sfantul Graal al stiintei, poate la concurenta directa cu motorul gravitational.
Ultima modificare efectuata de catre starbuck la 08 Noi 2015 20:39, modificat de 1 data in total |
|
Sus |
|
|
Mitu Catalin Membru
Data inscrierii: 01 Aug 2006 Mesaje: 828
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 08 Noi 2015 19:13 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
H interstelar chiar si folosit in regim de masa de reactie e tot prea putin pt a fi util . Din cauza asta acum se discuta despre crearea unor "autostrazi" spatiale prin trimiterea de combustibil in avans catre obiectiv .
https://en.wikipedia.org/wiki/Bussard_ramjet
Jos la "Pre-seeded trajectory"
Cat despre fuziunea la rece e versiunea catorva fizicieni a lui "e prea greu sa muncesc pt bani vreau sa-i castig la loto ". Doar aia la cald e viabila dar si asa nu e neaparat nevoie de tori masivi . Inca mai sper ca ICF-ul o sa aiba succes
https://en.wikipedia.org/wiki/Inertial_electrostatic_confinement
E un reactor atat de elegant si functional ... dar din pacate mult subunitar ca productie de energie. Eu inca mai sper . _________________ 200mm F/6, 130mm F/5, HEQ5 pro , NEQ5 , ATIK 320E , 450D, 15x70 |
|
Sus |
|
|
|
|
|
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum Nu puteti vota in chestionarele din acest forum Nu puteti atasa fisiere in acest forum Puteti descarca fisiere in acest forum
|
|