-----------------------------------
Blakut
28 Oct 2009 20:10


-----------------------------------
http://www.aavso.org/aavso/about/pro_am.pdf

Ai trimis la AAVSO observatii. Foarte bine. Problema e ca asta o poate face oricine. Se contribuie un pic la statistica. De asta nu o consider o munca serioasa de cercetare. Analiza numerica, statistica pe datele alea, aia reprezinta ceva. Ideea asta ca tot poporul se poate apuca de stiinta mi se pare stupida. Nu e cazul... duc oamenii lipsa de personal sau putere de calcul si apeleaza la amatori. Din acelasi motiv sunt cautati si studentii de an I prin proiecte, ca sa caute prin arhive, sa adauge la statistica. Ei cred ca fac cercetare foarte importanta, cei de sus au o sortare ieftina a datelor, studentul isi "captuseste" bine CV-ul...

Poate dac&#227; m&#227; &#186;tia &#186;i avea un dinte pe mine a&#186; fi īn&#254;eles, dar a&#186;a...nu pot s&#227; cred decāt c&#227; acesta este felul īn care ī&#186;i ofer&#227; el scuze lui īnsu&#186;i pentru faptul c&#227; nu este dispus la modul real s&#227; se implice īntr-o munc&#227; serioas&#227;. 


Habar nu ai in ce muncaa sunt sau nu implicat. Nu sunt insa dispus sa ma implic in munci serioase care nu duc nicaieri. In Romania abunda chestiile de genul asta.

Fiindc&#227; oricum īn ceea ce prive&#186;te publica&#254;ia &#186;tiin&#254;ific&#227; nu cred c&#227; vorbe&#186;te din (vreo) experien&#254;&#227; de vreun fel. 

Mai vedem.  :wink: 

Nu &#186;tiu din ce comunitate de amatori face el parte (nu cred c&#227; din vreuna dup&#227; atitudine) iau eu nu sunt membru al vreunui club din Bucure&#186;ti pentru c&#227; nu-mi permite timpul.