-----------------------------------
sica
05 Ian 2006 14:07

Vreau sa-mi slefuiesc o oglinda
Salutare!
Deoarece nu stau prea bine la capitolul resurse financiare (sunt student) m-am hotarat sa-mi construiesc singur un telescop, lucru ce nu mi se pare prea dificil. Am retineri insa in ce priveste slefuirea oglinzii principale. As dori sa stiu daca un neiinitiat ca mine are sanse sa faca o treaba de calitate, cu alte cuvinte cat de dificila e o astfel de activitate  :? . M-ar putea ajuta cineva in cazul in care a mai slefuit oglinzi?Apreciez orice  sfat,  idee,  informatie (am strans cateva informatii referitoare la acest subiect, dar teoria e teorie ...).

Multumesc frumos  :)

mac
05 Ian 2006 17:07


Impartaseste cu noi ce ai facut pana acum, ca sa stim in ce stadiu esti.

sica
05 Ian 2006 17:20


In acest moment adun informatii. Ceea ce doream sa stiu era daca exista cineva pe forum care sa fi fost angrenat intr-un astfel de "proiect" . Din ceea ce am aflat (citit), am inteles care este  succesiunea operatiilor ce trebuiesc efectuate, si cam in ce constau acestea, dar cel putin  pentru prima faza a slefuirii, nu am gasit prea multe explicatii. De exemplu nu stiu nimic despre  cum se slefuieste, cu miscari circulare sau o anumita combinatie de miscarii. Nu pot incepe daca nu am astfel de informatii.

Multumesc frumos

bakunin99
05 Ian 2006 18:13


Parerea mea este ca oglinda principala cel putin, este mult prea importanta ca s-o manufacturezi. Mai bine cumperi o oglinda principala de calitate, nu cred ca e diferenta chiar asa de mare de pret.

alexconu
08 Ian 2006 12:22