Index |
Index forum |
Autentificare |
Inregistrare
|
Cine este online |
Galerie imagini
|
Calendar evenim. |
Cautare detaliata |
Ghid forum |
Colaboratori
Te intereseaza un domeniu al astronomiei si ai vrea sa scrii pentru siteul nostru? Alatura-te echipei noastre.
Statistici forum |
|
Numar total de mesaje in forum: 225075 |
|
Numar de utilizatori inregistrati: 2843 |
|
Cel mai nou utilizator inregistrat: GabiBirsanu |
|
|
|
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 543 la data de Vin Mar 29, 2024 |
|
|
|
Actualmente sunt 0 utilizatori pe chat
|
|
Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi de peste 5 minute |
|
Legenda |
|
Mesaje noi |
|
Nu sunt mesaje noi |
|
Forumul este inchis |
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
|
Autor |
Mesaj |
cristib Membru
Data inscrierii: 19 Mar 2008 Mesaje: 1293
|
Trimis: 09 Oct 2010 22:19 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Legat de alimentarea direct de la priza, ce inseamna detip positive? Eu am un alimentator care scoate 12 V, 900mA si pe care mai este desenata o schema prin care + se afla la conectorul central si - la cel exterior. In cartea tehnica cere pentru alimentare minim 1A, insa vad ca merge fara probleme cu ceea ce am eu. |
|
Sus |
|
|
nobody Membru
Data inscrierii: 02 Apr 2010 Mesaje: 4808
Motto: Never ever give up ! Localitate: Nowhere
|
Trimis: 09 Oct 2010 22:52 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
"Tip" in acest context se traduce ca "varf" si se refera la contactul central.
"Positive" ar trebui sa stii ce inseamna.
Acel curent de 1A este maximul care-l consuma montura, in cele mai defavorabile cazuri, si minimul care ar trebui un alimentator sa-l livreze pentru a nu avea probleme in acele cazuri extreme. In regim normal iti consuma mai putin. |
|
Sus |
|
|
cristib Membru
Data inscrierii: 19 Mar 2008 Mesaje: 1293
|
Trimis: 15 Oct 2010 15:14 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Pot alimenta montura direct de la priza de 12v a masinii? Sau cu un invertor e mai bine? Ala scoate 220 si eu pun traful de acasa. Sau pur si simplu cu un acumulator de dimensiuni mai mici? |
|
Sus |
|
|
nobody Membru
Data inscrierii: 02 Apr 2010 Mesaje: 4808
Motto: Never ever give up ! Localitate: Nowhere
|
Trimis: 15 Oct 2010 16:49 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Se poate daca montura suporta pina la 15V in specificatii. Dar e recomandat cu motorul oprit. Cu motorul pornit poti usor ajunge la varfuri de 18 V, iar la pornire poate sa sara la citiva zeci de V. Depinde si de masina. In general, priza de la masina scoate mai mult de 12 V (13-15 V) si nu este protejata la socuri de tensiune.
Cel mai sanatos ar fi un convertor DC-DC. Merge si cu invertorul dar este ineficient. Si atentie sa nu te curentezi in conditii de umiditate mare. |
|
Sus |
|
|
cristib Membru
Data inscrierii: 19 Mar 2008 Mesaje: 1293
|
Trimis: 16 Oct 2010 23:20 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
E functionala treaba cu invertorul. Eu am luat asta http://www.rogroup.ro/ro/catalogue/details/322/250/1 si sunt multumit.
Merge 3 ore cu motorul oprit, iar cand bateria masinii ajunge la 11v te anunta prin alarma sonora. Functioneaza in orice regim, plaja de temperaturi in care poate fi folosit e mare, se opreste singur la orice problema aparura protejand aparatele folosite. Are doua iesiri pt 220v, am pus montura si o lampa cu bec de 60w si a mers struna. Cred ca e o solutie buna, cat despre umiditate excesiva, in urma careia m-as putea curenta nu cred ca e problema, invertorul sta intr-un suport in masina si din el vin cu un prelungitor. Deci pot folosi in acelasi timp si montura si laptopul. Multumesc lui CristiM care mi-a dat ideea. Pacat ca in momentul cand am iesit la observatii s-a innourat, iar in seara aceasta ploua, deci pauza. |
|
Sus |
|
|
|
|
|
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum Nu puteti vota in chestionarele din acest forum Nu puteti atasa fisiere in acest forum Puteti descarca fisiere in acest forum
|
|