Index |
Index forum |
Autentificare |
Inregistrare
|
Cine este online |
Galerie imagini
|
Calendar evenim. |
Cautare detaliata |
Ghid forum |
Colaboratori
Te intereseaza un domeniu al astronomiei si ai vrea sa scrii pentru siteul nostru? Alatura-te echipei noastre.
Statistici forum |
|
Numar total de mesaje in forum: 223826 |
|
Numar de utilizatori inregistrati: 2820 |
|
Cel mai nou utilizator inregistrat: VIO77 |
|
|
|
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 399 la data de Joi Dec 31, 2015 |
|
|
|
Actualmente sunt 0 utilizatori pe chat
|
|
Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi de peste 5 minute |
|
Legenda |
|
Mesaje noi |
|
Nu sunt mesaje noi |
|
Forumul este inchis |
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
|
Autor |
Mesaj |
2SKY Membru
Data inscrierii: 19 Dec 2012 Mesaje: 2838
Localitate: TIMISOARA
|
Trimis: 07 Apr 2017 00:51 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Iti spun eu , prin 77'-78' erau almanahe pline cu nave vril indiene si erau articole scrise de oameni cica din bransa , cunoscatori +poze . Descriau in amanunt cu poze tot , dar erau pe vremea aia de ris . Daca imi dai sursa de energie PUTERNICA MOBILA , in anul 44-45 eu te cred . Am calculat intre 14 si 18 metri , trebuie sa fi avut diametru cele americane . Iti dai seama cite tone are asa o "nava" ? . Poate ai ceva de viitor , alea is pentru CIA 44'- 50' . |
|
Sus |
|
|
CAdi Membru exclus
Data inscrierii: 07 Iun 2015 Mesaje: 2225
Motto: Cogito ergo sum
|
Trimis: 07 Apr 2017 18:46 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
2SKY a scris: | ..... ce grozavi erau americanii cu navele lor , care defapt erau ale nemtiilor , care de fapt erau indiene , care de fapt erau sumeriene , care de fapt sint ale anunnaki . Cine piloteaza la viteza de 50.000 km /h ? |
Insa nici nu stii ce adevar graiesti fara sa vrei !
Nava Vril era inconjurata de un camp de energie electromagnetic, deci ce nevoie mai ai de racire ?
Si Iliada si Odyseea lui Homer pareau niste legende, mituri, si iata ca au devenit pana la urma
realitati.
Heinrich Schliemann a descoperit Troia si lumea a ramas cu gura cascata cand a vazut ca Troia
Ahile si Ulyse nu erau un mit .
Vimanele erau legende ,dar iata ca Talpade a construit dupa manuscrise vechi un aparat de zbor
asemanator :
Intr-o dimineata a anului 1895 un obiect ciudat s-a ridicat din ocean in aer, de unul singur, fara pilot, pana la inaltimea 500 de metri !
Lumea adunata pe plaja Chowpathy, in apropiere de Bombay, , a ramas inmarmurita cand ciudatul obiect a facut cateva elipse largi pe cer pentru ca apoi sa se prabuseasca pe nisipul plajei.
Cel ce efectuase acest test era un sanscritist eminent: Shivkar Bapuji Talpade, nascut in Bombay, in 1864.
La vremea respectiva, evenimentul a fost comentat pe larg in ziarul local "Poona’’
Dar ce legatura era intre un erudit al limbii sanscrite si constructia acestui obiect zburator ? Talpade studia inca din tinerete un vechi manuscris "Vymaanika Shaastra" care era un tratat aeronautic
Ceea ce l-a frapat imediat a fost combinarea motorului cu mercur cu energia solara.
El a reusit astfel sa decripteze textele si sa construiasca cu ajutorul unor tehnicieni din Bombay un vimana pe care l-a facut sa zboare pana la 500 de metri altitudine.
Obiectul sau a fost insa uitat, pentru ca autoritatile britanice din India nu au apreciat in mod deosebit evenimentul, interzicandu-i lui Talpade sa repete acea experienta.
Resturile ramase din vimana au fost vandute unor cumparatori straini.
Talpade a murit in 1916, fara sa cunoasca gloria pe care o merita
https://en.wikipedia.org/wiki/Shivkar_Bapuji_Talpade
http://www.formula-as.ro/2009/886/enigme-1...tica-11618
Generalul american Paton (mort in conditii misterioase) a murit dupa ce a predat autoritatilor
americane documente si filme capturate de la germani, care descriau tehnologia spatiala obtinuta
de acestia.
Asa ca ce ne mai miram ?
Unele din navele ,, extraterestre'' sunt fabricate aici pe Tera .
De ce aceasta tehnologie nu ne este revelata ? nu stiu .
Insa cred ca unele state detin o tehnologie spatiala apropiata de antigravitatie.
In ceea ce priveste ,,almanahele '' fabricate de CIA si eu le-am citit la vremea lor
Ceea ce pot sa-ti spun este ca unele lucruri sunt reale 2SKY.... |
|
Sus |
|
|
valy Membru
Data inscrierii: 21 Iul 2005 Mesaje: 10580
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 07 Apr 2017 18:58 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
CAdi a scris: |
Nava Vril era inconjurata de un camp de energie electromagnetic, deci ce nevoie mai ai de racire ?
. | Care este rolul campului de energie electromagnetic ce inconjoara nava? |
|
Sus |
|
|
CAdi Membru exclus
Data inscrierii: 07 Iun 2015 Mesaje: 2225
Motto: Cogito ergo sum
|
Trimis: 07 Apr 2017 19:02 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Citeste ce am scris la pagina 60 |
|
Sus |
|
|
valy Membru
Data inscrierii: 21 Iul 2005 Mesaje: 10580
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 07 Apr 2017 19:31 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Pai tocmai ca am citit, dupa care ai zis ceva de forma aerodinamica, racire, manta care nu stiu ce mai face. Ori daca ai campul magnetic care indeparteaza materia la ce bun forma aerodinamica si racirea sau manta superusoara. |
|
Sus |
|
|
CAdi Membru exclus
Data inscrierii: 07 Iun 2015 Mesaje: 2225
Motto: Cogito ergo sum
|
Trimis: 07 Apr 2017 20:15 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Daca as stii mai multe decat in documentele studiate probabil ca nu as mai fi aici !
Au fost mai multe modele atat Haunebu cat si Vril. Constructia lor a inceput din 1922 iar navele
aveau viteze relativ mici ,la inceput 2000 km/h apoi 3000 si in cele din urma 5000 km/h insa nu erau
stabile si foarte greu manevrabile !
Germanii au construit si in 1939 multe prototipuri cu multe imperfectiuni , modelele cele mai performante au fost construite dupa 1943 pana la capitulare in 1945. Apoi navele au disparut.
Pentru deplasari atmosferice planetare, vitezele fiind reduse (maxim 50.000 km/h), nava are nevoie de o forma aerodinamica si probabil racire .
La intensitate marita a campului electromagnetic are loc fenomenul descris la pag 60 . |
|
Sus |
|
|
2SKY Membru
Data inscrierii: 19 Dec 2012 Mesaje: 2838
Localitate: TIMISOARA
|
Trimis: 07 Apr 2017 22:21 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Am crezut ca sti si sursa de energie necesara functionarii .
Citat: | Ceea ce l-a frapat imediat a fost combinarea motorului cu mercur cu energia solara. |
Deci este un termometru . Daca incalzesti mercur ce se intimpla ? Nu trebuie numai sa citesti , mai si gindeste . Daca imi spuneai si sursa de energie , eu te credeam . |
|
Sus |
|
|
valy Membru
Data inscrierii: 21 Iul 2005 Mesaje: 10580
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 07 Apr 2017 23:28 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
CAdi a scris: | Daca as stii mai multe decat in documentele studiate probabil ca nu as mai fi aici !
Au fost mai multe modele atat Haunebu cat si Vril. Constructia lor a inceput din 1922 iar navele
aveau viteze relativ mici ,la inceput 2000 km/h apoi 3000 si in cele din urma 5000 km/h insa nu erau
stabile si foarte greu manevrabile !
Germanii au construit si in 1939 multe prototipuri cu multe imperfectiuni , modelele cele mai performante au fost construite dupa 1943 pana la capitulare in 1945. Apoi navele au disparut.
Pentru deplasari atmosferice planetare, vitezele fiind reduse (maxim 50.000 km/h), nava are nevoie de o forma aerodinamica si probabil racire .
La intensitate marita a campului electromagnetic are loc fenomenul descris la pag 60 . |
Cam multe informatii despre niste masinarii de care nu avem nicio informatie. |
|
Sus |
|
|
nobody Membru
Data inscrierii: 02 Apr 2010 Mesaje: 4766
Motto: Never ever give up ! Localitate: Nowhere
|
Trimis: 07 Apr 2017 23:53 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Ce intensitate avea acel camp electromagnetic si ce unitate de masura foloseau ? |
|
Sus |
|
|
CAdi Membru exclus
Data inscrierii: 07 Iun 2015 Mesaje: 2225
Motto: Cogito ergo sum
|
Trimis: 08 Apr 2017 06:02 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Cum am mai declarat nu stiu amanunte, insa pornind de la Schliemann ( si deoarece am anumite afinitati cu cercetarea in domeniu ) acum mai bine de 10 ani am inceput sa citesc literatura specifica americana si germana , sa studiez documente pe internet ( lasand la o parte materialele SF) si sa vizionez diverse filme de epoca pe You Tube (care intre timp au fost sterse)
De la alti pasionati am ramas uimit de ce am aflat !
Despre Haunebu si Vril cele mai multe informatii le am de la Van Helsing (Holey) ,
cercetator si autor interzis in Germania.
Acesta a calatorit mult prin Germania si ... in lume si a stat de vorba cu veterani din al doilea razboi mondial de la care a obtinut schite si filme de epoca.
I-am citit 4 carti, 2 din ele nu se gasesc pe Wikipedia...
Multi oameni care au lucrat in programe secrete de cercetare lasa ceva in urma lor .... |
|
Sus |
|
|
CAdi Membru exclus
Data inscrierii: 07 Iun 2015 Mesaje: 2225
Motto: Cogito ergo sum
|
Trimis: 08 Apr 2017 06:36 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
2SKY a scris: | Am crezut ca sti si sursa de energie necesara functionarii .
Citat: | Ceea ce l-a frapat imediat a fost combinarea motorului cu mercur cu energia solara. |
Deci este un termometru . Daca incalzesti mercur ce se intimpla ? Nu trebuie numai sa citesti , mai si gindeste . Daca imi spuneai si sursa de energie , eu te credeam . |
Este o speculatie gazetareasca.Din Vaimanika Shastra energia solara (la fel ca astazi) se folosea la
aparatele de masura si control.
La vimane stim sigur ca motorul functiona cu mercur ?
Asa i-au spus traducatorii ,dar poate era un fluid feromagnetic...
Si chiar daca se folosea mercurul , in anumite circumstante ,poate are proprietati necunoscute astazi... |
|
Sus |
|
|
2SKY Membru
Data inscrierii: 19 Dec 2012 Mesaje: 2838
Localitate: TIMISOARA
|
Trimis: 08 Apr 2017 15:13 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Mercurul era folosit la relee de timp germane in 40' -60 , poate avea un rol de stabilizare a unei nave , fiind greu si pastrarea centrului de greutate . Nu se poate crea un cimp magnetic puternic , fara sectiune de miez feromagnetic si fara multe spire de bobinaj +curent . Deci daca capetii navei se invirteau in sensuri opuse , e posibil ca mercurul sa fie aruncat radial pe exteriorul discului in miscare si ar avea mai multa stabilitate . Iar cimpul magnetic ar fi obligatoriu alternativ , altfel s-ar lipi de primul pod de fier sau fier . Dar cum zboara ? Si asa ajungem iar la giroscop , care este un disc in miscare si care isi pastreaza directia , indiferent de gravitatie cit timp este in miscare . Deci cum pleaca de pe loc si de unde energie ATUNCI ? |
|
Sus |
|
|
Mitu Catalin Membru
Data inscrierii: 01 Aug 2006 Mesaje: 828
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 08 Apr 2017 18:31 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
"El a reusit astfel sa decripteze textele si sa construiasca ....
Obiectul sau a fost insa uitat, pentru ca autoritatile britanice din India nu au apreciat in mod deosebit evenimentul, interzicandu-i lui Talpade sa repete acea experienta."
Meanwhile in UK ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Turbinia
Deci asa functioneaza lumea in cazul unor indivizi geniali . Daca ai ceva REAL in cap, faci demonstratie cu public si dupa doi ani construiesti motoare pt cea mai mare putere navala de pe glob si devii celebru . Daca nu ... te plangi de conspiratii .Dar de fapt nu tu - ca de fapt tu stii ca n-ai nimic , ci fanii tai care cred chestii despre tine .Din poze si proza . Ce dragut
Dupa cum vedeti mai sus calea corecta este : La 1 dec la noi - 4 iulie la americani etc etc la parada vine vimana si face sa pice plombele intregii multimi ,armatei , puterii si opozitiei .Indiferent de ce vor unii sau altii e imposibil de facut cover -up . Statia urmatoare - celebritate , bani, etc , peste 200 ani tot cocalarul o sa prefere sa cumpere vimana de la marca originala care-ti poarta numele . _________________ 200mm F/6, 130mm F/5, HEQ5 pro , NEQ5 , ATIK 320E , 450D, 15x70 |
|
Sus |
|
|
CAdi Membru exclus
Data inscrierii: 07 Iun 2015 Mesaje: 2225
Motto: Cogito ergo sum
|
Trimis: 08 Apr 2017 18:42 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
2SKY, rolul de giroscop il juca pendulul :
,,Jos, corpul central se termina intr-un varf de forma conica, de la care pornea un pendul, ce ajungea pana la nivelul inferior si care era raspunzator pentru stabilitatea aparatului."' |
|
Sus |
|
|
2SKY Membru
Data inscrierii: 19 Dec 2012 Mesaje: 2838
Localitate: TIMISOARA
|
Trimis: 08 Apr 2017 19:39 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Spune tot ce sti , nu fragmente si poti sa pui tu filmele pe You Tube sau unde vrei , cit timp au fost publice . Fi sigur ca daca nu exista interes , altii nu o sa se apuce de scormonit pe net , asa ca daca vrei aflarea a ceva , pune cartile pe masa si vedem apoi . Numai sa nu fie TOP SECRET . |
|
Sus |
|
|
|
|
|
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum Nu puteti vota in chestionarele din acest forum Nu puteti atasa fisiere in acest forum Puteti descarca fisiere in acest forum
|
|