----------------------------------- Dbird 27 Oct 2018 12:16 ----------------------------------- In mod normal , ar fi terbuit sa iti comande un binoclu nou direct de la fabricant, chiar daca asta a dureaza ceva timp (1-2 saptamani). Nu inteleg de ce binoclurile cu probleme, amprente ?!?, murdarie interioara ?!? ...asa ceva nu se intampla din fabrica, cu iertare sa imi fie, in loc sa fie trimise inapoi la fabricant spre reparare corecta sunt rulate intre cumparatori ? pai oricum ele se vor reintoarce ... ciudat. Oricum binoclurile nu ies din fabrica cu murdarie in interior , gen amprente pete etc si garantat nici decolimate....nici macar acele Breaker de 2 lei. Ajung in acest stadiu din multe alte cauze. In general chiar la magazine mari ...niste amatori incearca totusi o "reparare" ad-hoc care reuseste mai mult sau mai putin. Asa ceva nu se face ! Mai ales in cazul acestor echipamente. Binoclul se trimite la fabricant spre reparare, iar acesta in majoritatea cazurilor trimite unul nou in schimb, chiar daca cel defect va fi din nou pus pe banda de service. Probabil totul se reduce la filozofala problema "cine plateste transportul...?" si asta tine in marea majoritate a cazurilor de modul in care a fost semnat contractul intre dealer si furnizor. Dar asta daca a fost semnat vreun contract :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: