----------------------------------- kiss marco paul 17 Iun 2016 08:39 Inele pe sina Vixen ----------------------------------- Am nevoie de un ajutor mic in legatura cu montarea unui ota 130/900 newton pe o sina vixen de 21 cm, pe un Eq5 cumparat astazi nou, si ma intrebam cum vine montat pe sina deoarece la sina vixen are doua suruburi tip hexagon intro parte si in alta si doua gauri in mijloc apropiate si numi pot da seama cum, sunt incepator, incacu o montura eq va rog sa ma intelegeti...multumesc :o ----------------------------------- Erwin 17 Iun 2016 08:50 ----------------------------------- Folosești numai 2 șuruburi și cele 2 găuri de la capetele șinei Vixen. ----------------------------------- valy 17 Iun 2016 09:13 ----------------------------------- Iti trebuie doua suruburi suplimentare, e un filet mai special, adica cu pas mai rar (nu stiu exact specificatia). Acele suruburi care sunt deja sunt bune ca sa fixeze si sa nu joace inelul. Ar trebui sa arate ca aici: http://www.365astronomy.com/images/P/FVDR125-Farpoint-Vixen-Dovetail-Guidescope-Rings.jpg http://www.teleskop-express.de/shop/images/categories/82.jpg ----------------------------------- kiss marco paul 17 Iun 2016 10:01 salutare prieteni ----------------------------------- O sa incerc, sper sa mearga desi suruburile hexagon mi se par cam scurte pentru sina vixen ca sa poate prinde si inelul si sina .. ----------------------------------- valy 17 Iun 2016 10:06 Re: salutare prieteni ----------------------------------- ..desi suruburile hexagon mi se par cam scurte pentru sina vixen ca sa poate prinde si inelul si sina ..Despre ce suruburi vorbesti? In partea cealalta ce ai, nu e cumva un surub? Cred ca merge sa prinzi sina si inelul cu el. Dar iti trebuie doua astfel de suruburi, cate unul pentru fiecare inel. Ai grija ca filetul sa prinda 3-4 spire in inel, e din Al si nu e foarte rezistent, sa nu fortezi si sa iasa sa iti cada tubul de pe montura. ----------------------------------- Erwin 17 Iun